Reklamace

Milí a vážení zákazníci,

dětská elektronická myFirst je vyrobená z velmi kvalitních materiálů. Výrobce věnuje velkou pozornost kvalitě produktu, ale i přesto ve vzácných případech se vyskytují výrobky s vadou, za což se předem omlouváme.

Pokud jste obdržel/a od našeho internetového obchodu vadný výrobek, zašlete jej na adresu naší provozovny: 

B.I.S. Ware s.r.o. (MyFirstShop.cz)
Radlická 2000/3, 150 00, Praha 5.

K výrobku přiložte daňový doklad a vyplněný reklamační formulář, ktery si můžete stáhnout zde: reklamační formulář.

Upozorňujeme, že bez daňového dokladu nebude reklamace vyřízena.

Pozor: zboží v žádném případě neposílejte na dobírku, v takovém případě zboží nepřebíráme.

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či vyměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem.

Důležitá informace: záruční doba je 24 měsíců. V žádném případě nelze zaměňovat záruční dobu s životností výrobků. Životnost výrobků je dána způsobem a intenzitou užívání, tzn. že intenzivním užíváním může být životnost výrobků nižší než záruční doba. 
Při poškození výrobku způsobené nerespektováním záručních podmínek a zásad správného užívání nemohou být předmětem pozdější reklamace.

V případě jakýchkoli dotazů, nejasností a problémů nás prosím kontaktujte.

Předem děkujeme za Váš zájem o naše zboží a těšíme se na Vaše objednávky!

S laskou, MyFirstShop.cz
Tel: +420 775 033 700
E-mail: info@myfirstshop.cz